V notebookoch nemá zákazník až tak voľnú ruku voľby konkrétnych komponentov ako pri skladaní počítača na mieru. To ale neznamená že si nevieme vybrať lepší, kvalitnejší a trvácnejší. Nie vždy je to o priamom výkone a nie vždy naším zákaznikom odporúčam vôbec vymeniť ich notebook.

Stretávam sa často s podobnými problémami - pomalosť systému, trhanie, prehrievanie. Táto situácia zvyčajne vedie zákazníka ku vyhľadávaniu nového notebooku. No, som názoru že je vždy lepšie dané zariadenie vylepšiť alebo dať do stavu "ako nový" (zvyčajne až do lepšieho stavu po technickej stránke) než sa ho zbavovať a kupovať nový. 

Samozrejme aj v prípade kúpy nového notebooku rád poradím a vyhľadám taký aby bol zákazník nie len spokojný s jeho výkonom, kvalitou a prevedením. Ale, aby bol spokojný aj počas celého života notebooku ktorý pri správnej starostlivosti vydrží o dosť dlhšie ako je jeho záručná doba.

 

Servisovanie notebooku nie je niečo čoho by ste sa mali obávať. Práve naopak, pravidelná starostlivosť so sebou nesie iba benefity. Zariadenie ide svižnejšie, vydrží dlhšie a najmä sa vyhnete náročným (ako finančne tak aj časovo) opravám alebo predčasnej kúpe nového zariadenia.